pondelok 17. augusta 2015

TAG | 30 otázok, na ktoré sa nikto nepýta

Dnes tu máme ďalší článok, ktorý bude TAG. Sú tam celkom zaujímavé otázky, takže sa dozviete možno trocha niečo o mne. Prajem vám príjemné čítanie :)

1. Spíš s otvorenými alebo zatvorenými dverami? 
Väčšinou so zatvorenými, ale nič sa nedeje, keď ich nechám otvorené.

2.  Kedy bežne chodíš spať? 
Tak v lete to záleží podľa okolností. Cez školský rok tak okolo jedenástej, ale snažím sa naučiť chodiť skôr spať, pretože ráno skoro vstávam a v škole som potom unavená.

3. Spíš so zatiahnutými závesmi? 
Jednoznačne. Keďže do môjho okna všetko vidno.

4. Aké je tvoje znamenie v čínskom zverokruhu?
Zajac. Môžete si o ňom niečo prečítať TU.

5. Používaš post-it nálepky?
Samozrejme. Neviem si bez nich život predstaviť.

6. Spievaš si niekedy v aute? 
Len vtedy, keď v ňom nikto nie je. Haha

7.   Aký je tvoj obľúbený ovocný koláč? 
Bublanina. Mňam

8. Usmievaš sa vždy na fotkách? 
Väčšinou, ale tiež záleží podľa okolností.

9.  Čo ťa najviac na ľuďoch rozčuľuje? 
 Falošnosť. Takýchto ľudí fakt neviem vystať.

10.  Bola by si radšej, keby ťa napadol medveď alebo roj včiel? 
Myslím, že medveď. 

11. Počítaš niekedy kroky pri chôdzi? 
Nezvyknem to robiť, ale niekedy počítam schody.

12.  Už si niekedy stanovala? 
Raz sme to mali v pláne, ale prišla búrka, takže sme to zbalili a odišli domov.

13. Čím si chcela byť ako dieťa? 
Asi také tie typické povolania ako doktorka, speváčka, herečka atď.

14.  Tancuješ niekedy aj bez hudby? 
Radšej nie. :D

15. Okusuješ ceruzky? 
Teraz už nie. Ale bol môj zlozvyk, keď som bola menšia.

16.  Nike alebo Adidas?
Jednoznačne pre mňa Nike.

17. Akú veľkú máš posteľ? 
Takú tú klasickú veľkosť pre jednu osobu.

18.  Tvoja obľúbená farba? 
Mám ich viac - modrá, biela, čierna a v poslednom čase som si dosť obľúbila starorúžovu.

19. Niečo čo sa ti stalo v škole? 
Raz asi v šiestom ročníku na základnej škole mi spadol na hlavu kvet. Tú hlinu z neho som potom mala všade. Aspoň sme sa s triedou pobavili.  

20. Pozeráš animované filmy? 
Ani nie, ale ak je niečo dobré, tak si to pozriem.

21. Aký je tvoj obľúbený film? 
Hunger Games a Avengers.

22. Kde by si zahrabala poklad, keby si nejaký mala? 
Asi niekde, kam nikto nechodí a hlavne tak, aby som si to pamätala :D

23.  Čo piješ k večeri? 
Čistú vodu, v zime čaj.

24. Do čoho si namáčaš kuracie nugetky?
Nejem kuracie nugetky.

25.  Studený alebo horúci čaj?
Podľa ročného obdobia.

26. Na ktoré filmy sa môžeš pozerať stále dookola a vždy sa ti páčia? 
Hunger Games :3

27.  Gumové medvedíky alebo čokoláda?
Čokoláda, gumovým medvedíkov veľmi nemusím.

28.  Spievaš si v sprche?
Nie, ale púšťam si hudbu.

29. Nechala by si sa nahá odfotiť do časopisu? 
Urrčite nie.

30. Máš radšej čierne alebo zelené olivy?
Žiadne. Neznášam olivy.

1 komentár:

  1. Nie všetky otázky sú také, na ktoré sa nikto nepýta, ale aj tak to je pekný tag ☺ Milý, jednoduchý, spoznávací :D
    justaddcourage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť